marți, 16 decembrie 2008

9 ne place



Mărăcine în fund şi bani de drum. Soartă de început de lume. (Etno)Geneză. Tranziţie.

Am prostul dar tot mai rarul obicei să mă uit la televizor ca vizoristul de la 7 pe când încep ştirile de la ora 5 căci atunci nimeresc să mănânc în deplasare la nişte rude de gradul 2. Bine, ar mai fi vreo 46 de jurnale de ştiri însă, soarta (ne)fastă este să nu am 2381 de motive să îmi pară rău că mi-au declarat mascaţii de la maternitate sângele înrudit cu al mioriticului acceptant de omor calificat, cu premeditare.

9 ne place căpşunele. Şi lor le place. Însa ei culeg prin noi, noi muncim pentru ei ca să îi ajutam pe ceilalţi ei, de acasă. Căpşunele de acasă rămân neculese de obicei sau rugile vodoo nu dau rezultate şi dau rezultate grindinile ou-de-gâscă. Bani prin poştă, resuscitare de economie, du-te – vino, blocuri gri cu supermani elevi îndrăgostiţi de profesoare, coasă ruginită în jugulara vecinului adulterin, 1327 de zile întârzieri feroviare într-un an şi doar un singur referendum artificial.

Aşa trec zilele, ca deşeurile prin apele Mureşului, aşa mă distrez gratis fără să instalez tribune pentru formule magice în căutare de cutare şi cutare adjuvant al umorului sănătos. Un singur regret am. Că nu îl pot lua pe Preda sau pe Nenea Iancu la un bairam (fără manele) unde să ne facem ţăndări înlăcrimaţi de licorosul Ovidiu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.