sâmbătă, 2 iulie 2011

Seinfeld Tweets despre o postare personală și despre România

După ce am mulțumit Providenței, Internetului, Televiziunii, globilor oculari, patului și timpului liber că m-am bucurat în tihnă de Seinfeld, am dorit să împărtășesc bucuria. Lucru evident și pe care l-am materializat pe blog. 
Cu ajutorul vrăjitorului google, se pare că am fost citit după semnul lăsat pe Twitter și de oameni importanți de peste ocean. Mirarea nu a fost una obișnuită când am primit o reacție relativ supărată la intențiile mele de bine. Și totul după ce instrumentele de traduce au dus postarea mea despre serialul Seinfeld într-o zonă rău intenționată. Las grafica să vorbească.





P.S. - Chiar dacă la baza reacției sta o neînțelegere, ce spune Seinfeld Tweets despre societatea noastră are logică! Nu vă pare ca la noi multe din lucrurile aparent drăguțe sunt rele? Adică suma de atitudini, aspecte care impresionează cercuri largi de persoane sunt bazate pe opulență și forma fără fond.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.