vineri, 3 iunie 2011

Profesorul de romana care nu trecut pe la sport.ro

Eu văzut ieri articol pe impternet despre jocul cu balon torund dar nu înțeles noimă de sens la ce vrut să zice ziaristul de la foaia care se scrie pe sait. A-poi un vecin care este la sașe cu locuința (care nu este lift) zis că Steaua a fost echipă are, la care jucători căștigat o cupă și mai multe trolee. Chiar o zis că victoria sosit după lovituri de 11 metri, adică așe ca de prin podul lu buna unde este înalt.
Nu am impțeles de ce antrenorul Steii vrut să bată întreagă echipă. Ce, juchetorii nu este și ei oameni? Ce, ei nu are gură, doi piciori și doi mâne? Cum să se prezinte săracii la fomilia lor așa cu vânătăi pe fațe și după ce au fost loviți cu de ălea, cum le zice, jicniri? Ba am aflaat că nenea antrenoru nu este roman. Asta chiar ma înnervat până la orechi, m-am făcut tot roș și gândul următor fost la ștefan-cel-mare, care nu uoprta străinii și bătea pe toți care trecea vama pe cai sau fără. Atât leo trebuit!
Totușii mă bucur că a câjtigat o droaie de bani de la folbal, poate așe nu m-ai vine la romania unde lar mânca capitala, fincă aclo oamenii e răi și te vorbejte pe la spate pe tine. Și poți să ai toții banii din lume că dacă nu ejti lană prieteni, nicii la oi nu descurci.


3 comentarii:

  1. Overcooked, sau overdone sau cum vrei. E ok să remarci greşeala, da' pentru asta avem Twitter. Un întreg articol pe tema asta e .. plictisitor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @dAImon - Este evident ca repar o gresala. Nu este una izolata ci sacaitor de frecventa pe sport.ro. Am twitter dar nu ma impac prea bine cu dansul :)
    Merci oricum pentru semn.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.