sâmbătă, 14 mai 2011

Feminis sub radical

Site-ul Feminis, de mare perspectivă în orientarea femeilor prin hățișurile vieții, s-a gândit cum să dea o prăjină de ajutor femeilor agasate de pretendenți nedoriți. 
Și au scris (ce altceva ar fi putut face?) un articol care mă luminează de ce unele femei se cred surorile mai mari ale lui Rambo și colege, pe întreaga perioadă a studiilor, cu Guță. În dreapta este o firavă preluare a replicilor pe care ar trebui sa le dea o femeie dacă un intrus atentează la (ne)singurătatea lor. 
Pe mine mă luminează asupra a cel puțin două lucruri - 1. redactorii articolului sunt persoane neatrăgătoare și care, după cum fabulează, nu au avut nevoie de un arsenal repulsiv și 2. există din păcate un public-țintă care ar folosi asemenea debitații expandate din patologia psihică. 
Este de crezut că în realitate există cirezi numeroase de bărbați frustrați, afemeiați convinși și cocalari virulenți care cosideră că tupeul ce ține de abordarea unei femei este o formă avansată de masculinitate. Însă dacă unui astfel de exemplar, des întâlnit, i se răspunde cu ironie și agresivitate, rimmelul de 100 de euro, geanta de fitze, ochelarii imenși și pantofii roz de lac vor avea cu siguranța de suferit, în sensul cel mai fizic. Halal psihologie, halal jurnaliști!

2 comentarii:

  1. dar sa nu ne pripim judecând, ci să ne spunem drăgosteli guţiene:
    1. always ladies first (deşi nu-mi pot imagina vreun imbecil care ar spune aşa ceva, drept pentru care mă înclin în faţa căpuţului zglobiu al fetii care-a scris)
    2.coreeect, acum vreo 20 de ani am pipait o doamna bine, aici in 103...
    3. Incest!! (si tata e virgin).
    4. Ia 100, dar repede, şi rămâi îmbrăcată.
    5. Spune-i să aduca două, fără zahăr.
    6. a) dar acum am bani
    b) pentru tine mi-am luat cămaşa aia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nelule, foarte inspirate contra-replcile tale! Chiar daca nu vad sa fie nevoie de asa ceva, imaginatia lucreaza bine.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.