marți, 1 decembrie 2009

Ce părere vă lasă Lady GaGa?


Călătorind pe aripile youtube-lui am dat de un interviu care m-a făcut să mă simt din altă galaxie. M-am uitat o dată, de două ori şi am constatat că Lady Gaga îmi vorbeşte prin stilul ei vestimentar despre originile mele primitive, de la ţară. Aspect opozabil aproape oricui.
După ce m-am delectat cu privirea suavă care a perforat două dopuri de bere (Budweiser presupun) lipite etanş de orbite, am realizat că a dispărut ligheanul din baie din care extratereştrii au confecţionat o rochie numai bună să combată radiaţiile gamma. S-au mai prezentat câteva ţinute pe o plasmă care abia a suportat combinaţia femeie-antenă-satelit-cu-planetară-şi-pânză-de-circular.

Întrebare - După ce se strâmbă mobila din casă, mai poate avea valoare prestaţia artistică?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.