sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Votare (in)humanum est

Încă de la început aş fi vrut să votez cu tabăra celor drepţi şi cuviincioşi însă aveam un amic care făcea citostatice şi mă îndruma către celălalt partid. Partidul celor copuţi şi leneşi are un sediu lângă o bancă din Parcul Virtuţilor unde premiază în weekend copiii rebeli şi pensionarii din Cantina Săracilor. Cu ei parcă nu aş vota deoarece au obiceiul să eutanasieze toţi fluturaşii electorali fără vreun drept de copyright. Apoi îi lipesc pe geamurile cu stupuri de albine ale autobuzului care trece pe strada 23 August…

Îmi place de Emil. El votează schimbarea. Chiar zicea că după vot se va despărţi de una din prietenele lui care nu mai iubeste Steaua din cauza ratării campionatului. Oricum, întotdeauna am iubit partidele reprezentate în culori vii, cum ar fi griul. Şi eu am sustinut partidul reprezentat de doi boi gri uniţi în cuget şi în simţiri la o împunsătură de coarne. Diesel Power.

Campania Flower Power a debutat marţea între orele 8.00-11.00 cu distribuirea de flori puternice, indexate cu TVA romanesc si olandez. Atunci am realizat ca va trebui sa votez cu partidul care înfloreşte cel mai mult în sondaje căci petrolul va rămane o investiţie rezonabilă la Bursa Bucuresti. Aşa spunea şi Emil chiar dacă ultimii bani i-a investit într-o bicicletă poluantă şi în beţe de urechi produse de un deputat liberal care se spunea ca sechestrează (încă din mandatul trecut) peste doua milioane de urechelniţe de fermă într-un oraş de provincie unde, pe vremurile violet, exista o fabrică de bere brună.

Ei sictir, m-am decis cu cine votez. Voi vota cu cei care mi-au oferit la intrarea în Oraşul Făgăduinţei tradiţionalii mici cu vin de Măduc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.