sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Recunoaște personajul

M-am hotărât cu siguranță să nu mă hotărăsc niciodată. Sunt atât de sigur că am devenit o persoană nesigură. Dar mai bine mă răzgândesc, nu are rost să trăiesc o viată de om hotărât căci se poate să greșesc repetat. Mă simt deja atât de nesigur...Mai bine fac ceva! Dar ce? Am găsit! Aleg să rezolv problema aia veche. Dar parcă mai era ceva de rezolvat. Să îmi aduc aminte....hmmmm (pauză pentru devorat o lubeniță pleoscăind)...chiar nu știu despre ce era vorba. Mai bine nu fac nimic, dacă greșesc și lucrurile o iau pe alte cărări numai eu cad vinovat. Cu siguranță trebuie să stau locului, ce mama lui Baiazid mă calcă să încep atâtea proiecte. Proiectele necesită timp și bani iar eu nu am bani. Timp am. Dacă mă gândesc bine nici timp nu este pentru că toată săptămâna doar ce termin cu treaba și se face noapte, când să mai ai timp pentru treaba aia? Mai bine o face altcineva care se pricepe. Dau banu' și gata. Treabă făcută. Hai că pun mâna pe telefon și sun să se rezolve. Dar oare mai am credit? Văd că ar mai fi puțin, deci sun. Sau mai bine lasă, poate omul este ocupat, oricum este seară, lumea doarme la ora asta. Cred ca o sa dorm și eu în curând, este atât de târziu și mâine am o zi plină. Ciudat, nu îmi vine somnul. La naiba! Oare ce zi e mâine? 

2 comentarii:

  1. Interesant personaj. Ne regasim cu toti in el, macar un 5% :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Fairytale - este un cod de ADN din fiecare, care se gaseste mai mult la unii oamenii care ne conduc.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.