miercuri, 24 noiembrie 2010

Mențiune despre umor la Plasa de Stele

Serile trecute, cum m-am plictisit de multe dintre emisiunile și filmele de la TV, am ales să gust o porție de realitate comică la emisiunea lui Dan Negru ''Plase de Stele". Deși pentru cei care adoră arta și sunt oameni fini pare, ceea ce am început să scriu, un fel de mare banalitate cu pălărie. Dar nu e așa.
Emisiunea din data de 09.11.2010 nu am vizionat-o live și am folosit webcast-ul oferit pe site-ul Antena 1  unde, pur aleatoriu, am ales să văd cu ce se manancă producția respectiva. Realizatorii  au ales să facă o farsă lui Ovidiu Komornik, înscenare care s-a dovedit mai mult decât groaznică. Din tot ce am văzut până acum în televiziune nimic nu se compară cu această farsă. Nici filmele bune cu gangsteri nu mi-au părut la fel de bine regizate. Rolul barosanului este jucat fabulos, cu toate că limbajul și comportamentul acestuia sunt violente iar atmosfera este deseori una de pură nebunie.
Cred că puțini oameni normali ar reuși să se stăpânească și să privească o asemenea derulare a realității fără a nu răbufni.
PS - Nu am încercat să fac reclamă nimănui. Mi-a plăcut farsa, cu toate că este exagerată însă este genul de situație limită, relevantă pentru umor și psihologie. 

2 comentarii:

  1. Acum, la tine, am vazut farsa facuta lui Comornic si mi s-a parut cam putin credibila. Insa a avut elemente de natural si, poate ca asta ti-a placut tie. Mai oribila si cu mult mai posibila mi s-a parut farsa facuta Zavorancei. Sunt, insa, emisiuni care ne mai destind, asa ca nu conteaza cate scoli si ce fel de... detii, daca este vorba sa te simti bine si sa razi din suflet si in hohote. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @QED - eu consider farsa foarte credibila. De multi ani interactionez cu oameni de genul celor care sunt in mijlocul acestei scene dar si cu victimile lor.
    Reactiile provocate in diferite contexte sunt extrem de naturale si nu ar fi asa daca ar exista o regie cunoscuta de cel care a cazut in plasa. Chiar reactia de dupa terminarea inscenarii, acea injuratura sanatoasa, nu ii sta in caracter lui Ovidiu Komornic ,mai ales cand este filmat.
    Emisiunea cu Zavoranca nu am vazut-o, dar este un pont bun. Merci.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.