luni, 9 noiembrie 2009

Horoscop – Balanţă - Colecţia toamnă-iarnă 2009


Cum norii de ploaie s-au balansat haotic în ultimele zile pe cerul mov-bacovian, astrograma rezultată este ineficientă. Totuşi pentru nativii din zodia Balanţei am cântărit bine ce am de făcut şi am decis să analizez Luna de pe programul Google Earth. Celelalte planete l-am sintetizat şi citit în cadrul unei omlete care s-a preparat din 9 ouă provenite de la înaripte mistificate de noaptea în care le-am răpit creaţia.
Astfel pot spune că balanţierii trec prin vremuri incerte. Au de ales între a merge la stomatolog sau a practica boxul, între a cumpăra mălai grisat sau porumb de popcorn, între a ocoli riscant intersecţia sau a coborî prin pasajul obositor, între produsele chinezeşti şi cele nemţeşti dar second-hand.
Sfatul astrologului este să vă cumpăraţi o pereche de zaruri sau măcar o monedă de 0,5 RON şi prin ajutorul newtonian al gravitaţiei, să lăsaţi destinul să aleagă petru dumneavoastră. Într-un magazin de piese auto un surâs seducator va răzbate printre garniturile de chiuloasă şi veţi uita de toate măhnirile provocate de bugetul insuficent, alocat pentru achiziţionarea covrigeilor matinali, cu susan.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt supuse moderării înainte de publicare.